• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Semi-OT. Skyfall

Ricrob

Patek
Jag hade förmånen att jobba som säk på en smygpremiär av Skyfall igår och skulle bara vilja rekommendera den starkt! Bästa Bond på länge tycker jag, med en grym skurk, lite mer humor/glimt i ögat och mindre slakt än den förra och dessutom en hel del klock-spotting! Se den eller var fyrkant!

6C8A761E-5547-42B6-AD66-F1F0F71610EA-3897-0000064E9FD13C53.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Låter som ett rätt chill extrajobb! Ska gå utbildningen och köpa mig en Bratte så kan jag joina ;) :mrgreen:
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
JakobZ skrev:
Låter som ett rätt chill extrajobb! Ska gå utbildningen och köpa mig en Bratte så kan jag joina ;) :mrgreen:

Omega som gäller nu ser du väl!

Biljetter bokade till nästa helg. Har ju inte premiär förrän 1a nov här nere. :(
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fryken skrev:
JakobZ skrev:
Låter som ett rätt chill extrajobb! Ska gå utbildningen och köpa mig en Bratte så kan jag joina ;) :mrgreen:

Omega som gäller nu ser du väl!

Biljetter bokade till nästa helg. Har ju inte premiär förrän 1a nov här nere. :(

Alla vet ju att är Bratte som gäller för RicRob, den där omegan är bara ett engångsligg! :mrgreen:
 

Ricrob

Patek
JakobZ skrev:
Fryken skrev:
JakobZ skrev:
Låter som ett rätt chill extrajobb! Ska gå utbildningen och köpa mig en Bratte så kan jag joina ;) :mrgreen:

Omega som gäller nu ser du väl!

Biljetter bokade till nästa helg. Har ju inte premiär förrän 1a nov här nere. :(

Alla vet ju att är Bratte som gäller för RicRob, den där omegan är bara ett engångsligg! :mrgreen:
Jo, som sagt så funkar det med EV på sådana här tillställningar men OV är mycket coolare, det vet ju alla!

Engångsligg?! Vi har ju legat i 2 dagar i rad nu! Bratte kan faktiskt ha gjort sitt hos mig framöver.. Vi får se? ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha.. Jaja, vi vet att du alltid kommer ha en Bratte nära i alla fall RicRob! :mrgreen:
 

David

Bödeln
Mitt i salongen i Bergakungens salar ikväll, ser verkligen fram emot det!

Dock blir det en Sub för min del. :D
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Semi-OT. Skyfall

Imorgon 17.15. Plusstolarna mitt i salongen. Smoking, knytfluga, 007-manschettknapparna på! Vi värmer upp med Bond-maraton och Bollinger!!

Längtat efter det här varje dag sen Quantum of Solace... :D
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Jag är så nördig så jag erkänner att Bond är mer än bara film för mig. Jag tog tom mina 5 poäng i "Actionfilmens utveckling: tema James Bond" med bravur :D . Skyfall ska bli en njutning. :mrgreen:
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Ricrob skrev:
Jag hade förmånen att jobba som säk på en smygpremiär av Skyfall igår och skulle bara vilja rekommendera den starkt! Bästa Bond på länge tycker jag, med en grym skurk, lite mer humor/glimt i ögat och mindre slakt än den förra och dessutom en hel del klock-spotting! Se den eller var fyrkant!

6C8A761E-5547-42B6-AD66-F1F0F71610EA-3897-0000064E9FD13C53.jpg


Rigoletto eller Park?
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Nice, kollade på Goldfinger inatt och Goldeneye förra veckan för att värma upp. Det som går mest hemma hos mig just nu är Bond och gamla Steve Mcqueen rullar :D

Såg att Skyfall fått balla recensioner också, Omegan på!

IMG_1475.jpg
 

Ricrob

Patek
Jokkmokkswe skrev:
Ricrob skrev:
Jag hade förmånen att jobba som säk på en smygpremiär av Skyfall igår och skulle bara vilja rekommendera den starkt! Bästa Bond på länge tycker jag, med en grym skurk, lite mer humor/glimt i ögat och mindre slakt än den förra och dessutom en hel del klock-spotting! Se den eller var fyrkant!


Rigoletto eller Park?

Jag var på Sergel, sal 2.
 

Ricrob

Patek
Tror det var Hans W som i morse bara var tvungen att gå emot resten av kritikerna, för att inte vara en död fisk och gav den en 2a i radion... Tönt!
 

Ricrob

Patek
David skrev:
Ricrob skrev:
Rolle funkar! Kolla armen på en mörk tjej i början och säg vad du tror hon bär? :)

Såg inte så mycket av den, men tyckte bestämt det såg ut som en Seamaster?

Tänker på när hon precis hmmhmmhmm så att hmmhmm faller från hmmmhmmm, då ser man hennes arm och min första tanke var Datejust med slät ring eller Milgauss men det kanske är så enkelt att det är nya "Bond-AT'n"..?

aleksi skrev:
http://slamxhype.com/style/omega-x-james-bond-skyfall-limited-edition-watch/



SE104_Planet_Ocean_SKYFALL_LE..jpg
Att Bond himself sportar PO har nog ingen missat, speciellt om man sett filmen! :D
 
Topp