• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Serverflytt - neretid

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej på er.

Vi har fixat ny server, och imorgon kl 7 kommer undertecknad flytta sidan. Detta innebär förstås en neretid.
Hur länge vågar jag inte svara på än, men förhoppningsvis kommer vi vara igång igen före lunch.

Med nya servern kommer livet bli lite bättre, det lovar vi! :)

Så, njut av i kväll, så ses vi igen vid lunch imorgon ...om inte Murphy och hans förbannade lag stället till det.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ajajaj. Kan du inte vänta till 07:30 när jag börjar jobba? Annars sabbar du ju min morgonläsning på tåget ju! :evil:
;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Ok ok, förstår att ni behöver er fix.

Satte alldeles nyss upp en liten chat, här kan ni få utlopp imorgon när klocksnack.se ligger nere.

SKRIV NER adressen, för ni kommer inte åt den här tråden imorgon. :)

http://daviden.se
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är optimist. Och jag vet att daviden är 100% proffs. Jag gissar därför att vi är uppe igen 07:15. :mrgreen:

( @daviden: känn ingen press...)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Märker att vissa profilbilder inte hängt med.
Ni som saknar profilbild, ladda upp igen bara. :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Märker nu att det kan vara lite problem med Tapatalk innan DNS-ändringarna gått genom överallt.

Man KAN, om man vill, ta bort klocksnack på sin Tapatalk, och lägga till igen - bör fungera då.
Eller, så sitter man stilla i båten och väntar - så löser det sig under dagen. :)
 
Topp