• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service av Constellation

Amund

Omega
Hej alla,

Jag är ny på forumet och har nyligen börjat intressera mig mer och mer för klockor.
Har idag en gammal Omega Constellation från 1960 som jag anväder dagligen, men som skulle må bra av en ordentlig service och nytt glas. Har fått ett pris på 3200 från ABC men det säger mig inget :) Är det vettigt, är stället bra, ska jag gå nån annanstans?

Glad påsk på er!

Mvh,
Danne
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Hej Danne
ABC är top notch, priset var väl inget att gnälla över om du använder den lika ofta du skriver i tråden.
Kolla farfars om du känner du behöver vidga sökandet för att få en klarare prisbild.
Lägg nu upp en bild så vi omega fan bois får något att bli hård på.
 

Amund

Omega
Tack för svar :)
Dåliga bilder tyvärr, men jag ska ta några nya när jag fått tillbaka den från service.
Tänkte köpa ett nytt band också när jag ändå håller på och där är jag helt lost. Brunt läder är önskemålet och tar tacksamt emot tips på ställen att handla.





Mvh,
Danne
 

Bilagor

  • Omega1.jpg
    Omega1.jpg
    63.6 KB · Visningar: 93
  • omega2.jpg
    omega2.jpg
    70 KB · Visningar: 94
Topp