Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Service av Constellation

Diskussion i 'Diskussion' startad av Amund, 29 mars 2013.

1. Amund
    Trådstartare

Amund Bonde

Från:
    Stockholm
    Hej alla,

Jag är ny på forumet och har nyligen börjat intressera mig mer och mer för klockor.
    Har idag en gammal Omega Constellation från 1960 som jag anväder dagligen, men som skulle må bra av en ordentlig service och nytt glas. Har fått ett pris på 3200 från ABC men det säger mig inget :) Är det vettigt, är stället bra, ska jag gå nån annanstans?

Glad påsk på er!

Mvh,
    Danne

2. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Tycker det låter rimligt men någon som har stenkoll kan ju fylla i.

3. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Hej Danne
    ABC är top notch, priset var väl inget att gnälla över om du använder den lika ofta du skriver i tråden.
    Kolla farfars om du känner du behöver vidga sökandet för att få en klarare prisbild.
    Lägg nu upp en bild så vi omega fan bois får något att bli hård på.

4. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

+1 :lol:

5. mrMyagi

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
    +2

6. Amund
    Trådstartare

Amund Bonde

Från:
    Stockholm
    Tack för svar :)
    Dåliga bilder tyvärr, men jag ska ta några nya när jag fått tillbaka den från service.
    Tänkte köpa ett nytt band också när jag ändå håller på och där är jag helt lost. Brunt läder är önskemålet och tar tacksamt emot tips på ställen att handla.

Mvh,
    Danne

Bifogade filer:

Mårtenssons ur Brookfield