Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Service av fickur.

Diskussion i 'Diskussion' startad av _z_, 6 juli 2013.

1. _z_
    Trådstartare

_z_ Stadsbo

Söker någon som kan tänka sig att serva ett gammalt fickur. Doxa verk förmodligen från 20-30 talet. Fungerar men sackar några minuter per dygn.

Köpte den för 300 för några år sen så jag vill ju inte lägga ut några stora summor.

SGS3 via Tapatalk.

2. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Mitt Zenith fickur är just nu på service, kalaset kommer rocka loss på ca 3k. Eller så gör du det själv ;)

_z_ gillar detta.
  3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Fickur är ett bra objekt att börja med om man vill lära sig lite amatörurmakeri, tycker man det är för smått så börjar man med en gammal hederlig väckarklocka!

_z_ och Icaras gillar detta.
  4. _z_
    Trådstartare

_z_ Stadsbo

Hmm, kanske det är så. Tre papp är ju inte aktuellt så jag vet inte..

Lutar åt att den får ligga i sin låda om ingen glad amatör kan ta hand om den för en rimlig peng.

SSGS3 via Tapatalk.

Mårtenssons ur Brookfield