• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service budget 7K

calzone

Vacheron
Hej tar emot så många förslag som möjligt. Ska alltså serva min 5513. Vilka rekommenderar ni ?. Har ni servat någonstans med bra resultat så skriv i tråden vilka ni rekommenderar :). Gärna så billigt som möjligt då jag är fattig knegare.


DSC_0003_zps80410e5e.jpg
 

plattfot

Rolex
Hej tar emot så många förslag som möjligt. Ska alltså serva min 5513. Vilka rekommenderar ni ?. Har ni servat någonstans med bra resultat så skriv i tråden vilka ni rekommenderar :). Gärna så billigt som möjligt då jag är fattig knegare.


DSC_0003_zps80410e5e.jpg

Jag servade min gamla 5513 hos Per Hamrin i Lund. Noggrann och skicklig urmakare med möjlighet att få tag på Rolexdelar.
Skicka mig ett PM om du vill veta detaljer.
 

Jörgen N

Omega
Hej tar emot så många förslag som möjligt. Ska alltså serva min 5513. Vilka rekommenderar ni ?. Har ni servat någonstans med bra resultat så skriv i tråden vilka ni rekommenderar :). Gärna så billigt som möjligt då jag är fattig knegare.

Bor du i närheten av Ängelholm, har jag en pensionerad urmakare som gör det för en tusing !
DSC_0003_zps80410e5e.jpg
 

calzone

Vacheron
Jag servade min gamla 5513 hos Per Hamrin i Lund. Noggrann och skicklig urmakare med möjlighet att få tag på Rolexdelar.
Skicka mig ett PM om du vill veta detaljer.


Det var ju han som lagade min Davosa snorbilligt !, Ska ringa han och kolla när han kommer hem ifrån Malorca. Kul att du var nöjd med honom han e väldigt trevlig dessutom :)
 
Topp