• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service. Den billiga sorten.

Hmpson

Cartier
Är på familjesemester på Teneriffa, och medans hustrun och sonen letade kläder fann jag mig stående framför klockbutiken. Klev in med tanken att jag skulle bli utkastad med mina slitna jeanskortbyxor, Greateful Dead-tshirt, en Orient på ena armen, all-inclusive-armband på andra och en förkyld sjumånaders unge i sele på ryggen.

Oklanderlig service. Hade mest tänkt montershoppa men de plockade glatt fram en Tudor Heritage Chrono så fort jag frågade om de hade den. Tyvärr började dottern gnälla och det blev dags att gå innan jag hann drömma mer, varpå damen svarar "Just one second, sir. Her nose is runny, let me get you a napkin". Dock så når jag inte ungrackarns näsa när hon sitter på ryggen. Det löste sig dock genom att den vänliga damen snöt henne åt mig. Där snackar vi service.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Najs :) man får återskapa någon liknande här i Sverige för skojs skull :p efter att tags klockbrowsande säga att det kliar på ryggan men man når inte riktigt dit :D
 

wojtecki

Cartier
Tudor
Tudor Heritage Chrono
Artikelnummer: 70330N-95740
Urverk: Automatic
Boett: Stål
Urtavla: Svart
Glas: Sapphire
Armband: Stål
Mått: 42
Vattentät till: 150 meter
Pris: 35 940 kr
 

Hmpson

Cartier
Då är det nog billigt här. Den blå (enda de hade, konstigt nog) låg på 31-32' ungefär. Sedan vet jag inte om det finns prutmån eller ej.
 
Topp