Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Service Glycine

Diskussion i 'Diskussion' startad av Hazmania, 26 maj 2015.

1. Hazmania
    Trådstartare

Hazmania Bonde

Hej,

Jag har en Glycine Airman 18 som behöver service. Något som kan tipsa om var man vänder sig om man bor i Skåne?

Hälsningar,
    H.

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Så länge det inte är ngt annat än vanlig service som behövs bör det kunna ordnas av vilken kunnig urmakare som helst. Det är vanliga ETA/Selitta-verk. :)

3. Peter urmakare

Peter urmakare Torpare

Hej vi på Peters urmakeri servar alla mekaniska verk till mycket förmånliga priser maila gärna peter_beatrix@hotmail.com för mer info mvh peter

Jonte73, JohnDoe och Spencer gillar detta.
  4. Greven

Greven Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Intressant! Finns det ingen prislista på någon hemsida eller liknande? Finns ni i Stockholm?

5. Sgt Hal

Sgt Hal Bonde

Från:
    Skåne
    Kolla med Sven-Arne, Urbra i Ekeby. Han gjorde ett kanonjobb på min Limes 1Tausend och när jag var där låg det ett par IWC på hans bänk ;-)

http://www.urbra.se/ (websidan är allt annat än modern men han är trevlig :)

6. durutti

durutti Friends of KS

Skickat min Lagunare som har trillat i golvet direkt till Glycine via Bergströms Ur. Automatmodulen byttes ut, verket smörjdes och reglerades. Tror jag fick betala runt 1000-1500 för reparationen.. men det var nu för ett par år sen.

Mårtenssons ur Brookfield