• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service-länk till vintage-Rolex, vad får man?

David

Bödeln
Om man tittar in hos närmsta AD med en 1675 utan länk och meddelar att man vill köpa en service-länk till den, vad är det man får? Jag är framför allt nyfiken på om det blir SÄL eller inte.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Som acce1999 säger så får du inte solida endlinks då de inte passar på de gamla boetterna med plastglas. Spontant så tror jag att se erbjuder 93150 också.
 

Igge

Panerai
Hej,
Fick du tag i en 78360 länk med 580 ändlänkar?
Vad ligger dom i pris i så fall.

Jag har en längre tid försökt att få tag i en begagnad, helst från 80, men det verkar inte vara helt lätt.

Hälsningar/i
 

Igge

Panerai
Tack.
Den ser fin ut, ska kolla med honom om den fins kvar. Om jag har förstått det hela rätt så betyder R12, december 1993.
Gissar att jag får räkna med 8000+ pix, det var därför jag var lite intresserad av vad dom tar för en länk med endlänkar hos svensk AD, samt om det över huvudtaget fins.

Jag såg även denna annons på chrono24:
http://www.chrono24.se/rolex/band-b...=Z&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Megalänk, hoppas den går att följa.
Men då är vi uppe i 1000 Euro utan ändlänkar för en 78360 från 1983 vilket i och för sig är en perfekt match med min GMT.

Hälsningar
/i
 
Topp