Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Service omega typ

Diskussion i 'Diskussion' startad av Beastie, 17 februari 2013.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

För några dagar sedan fick jag ju in en nybyggd omega seamaster 300

Jag är super nöjd men tänkte ta den till min lokala urmakare (omega AD) för att trycktestas.

Började fundera på om nån vet hur svenska omega AD ställer sig till dessa nybyggen? Har läst olika historier på wus. Allt från att omega ser dem som helt ok så länge de har rätt case och rätt urverk till att även om allt är ok att de har vägrar jobba med dessa klockor.

Erfarenhet / hörsägen någon?

Bifogade filer:

2. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Ska du bara trycktesta den så kan du väl uppsöka vilken urmakare som helst ?

Boetten saknar serienr och är väl en väldigt gråzon just dessa watchco klockorna.
    Enklast är väl att fråga hos din AD?

3. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Jo jag får gå in och fråga.
    Men boetten har omega serie nr så den biten borde inte vara ett problem.

Mårtenssons ur Brookfield