• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service på datejust.

jhm

Panerai
Den största AD Gbg med halvbra rykte. Därav min tveksamma inställning.

Jag tog mina prisuppgifter från (vad jag tror är samma företag) Malmöfilialen. Sen har jag hört (don't quote me on that one) att företagets bästa urmakare jobbar i Malmö, men det kan jag såklart inte verifiera annat än att jag hört att man skickar riktigt komplicerade reparationer och servicar till Malmökontoret. Fick du en spec på exakt vad som skulle bytas ut för de hutlösa 11K?
 

Brogren

Cartier
Jag tog mina prisuppgifter från (vad jag tror är samma företag) Malmöfilialen. Sen har jag hört (don't quote me on that one) att företagets bästa urmakare jobbar i Malmö, men det kan jag såklart inte verifiera annat än att jag hört att man skickar riktigt komplicerade reparationer och servicar till Malmökontoret. Fick du en spec på exakt vad som skulle bytas ut för de hutlösa 11K?
12 900:- dessutom.
Nej, ingenting. Ska sno åt mig den och skicka upp till @Ernesto i Västerås för att få en annan prisuppgift. Annars skickar jag nog ner den till dig om du orkar lämna in den direkt i Malmö, @jhm ?
 

Liow

Omega
Hej,

Bumpar här istället för att starta en ny tråd.

Tänkte ge min Datejust 16014 en service här i Sthlm eller i närheten. Har fått en ungefärlig prisuppgift på runt 7500 kr från Rob Engström. Är det där alla ligger eller är det värt att gå runt till de olika AD-handlarna?

Om det är ungefär samma pris överallt, Vilken handlare skulle ni välja att serva hos?

Tack för tips och hjälp!
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Hej,

Bumpar här istället för att starta en ny tråd.

Tänkte ge min Datejust 16014 en service här i Sthlm eller i närheten. Har fått en ungefärlig prisuppgift på runt 7500 kr från Rob Engström. Är det där alla ligger eller är det värt att gå runt till de olika AD-handlarna?

Om det är ungefär samma pris överallt, Vilken handlare skulle ni välja att serva hos?

Tack för tips och hjälp!
Har servat min datejust med mera hos Rob E och har alltid varit nöjd
 
Topp