• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Service Tissot

aspo

Cartier
Hej! Min Tissot Le Locle är fem år i sommar och har börjat dra någon minut i veckan. Planerar att lämna in den på service snart. Vad är det för skillnad om jag lämnar in den på Huke, där jag köpte den, eller hos kvartersurmakaren som säljer parfymklockor men även Seiko, certina? Någon här som sitter inne med tips eller har en aning om vad en service kan kosta?
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hej! Min Tissot Le Locle är fem år i sommar och har börjat dra någon minut i veckan. Planerar att lämna in den på service snart. Vad är det för skillnad om jag lämnar in den på Huke, där jag köpte den, eller hos kvartersurmakaren som säljer parfymklockor men även Seiko, certina? Någon här som sitter inne med tips eller har en aning om vad en service kan kosta?
Har för mig att det var 2000 kr för en helservice på tissot. Kolla krons urs hemsida de har en prislista under fliken service.
 
Topp