• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Serviceetui

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Ungdomar! Jag behöver köpa (eller låna, på min risk) ett etui för att tryggt kunna postbefordra min klocka till Schweiz och tillbaka för justering.

Tips?

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2
 

mace

Cartier
2-Faktor
Bubbelplast och ett hårt glasögonfodral? Kanske inte är så classy, men borde funka och vara budgetsättet. Beror iofs på värdet på klockan du tänker skicka. (förbereder mig på att bli nerskjuten) ;)
 

Charles_

Rolex
Vad tror du om ett sånt här?

IMG_9016.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Jag har en servicepåse i grönt från Rob E du kan få. Den är ganska tunn, så du behöver packa ordenligt. PMa din adress om du vill ha den.

Davvan
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag har ett Breitling serviceetui. Du kan låna om du vill. Kan ta med till GTGn.
 

Ricrob

Patek
Jag har en röd Omega-korv som du kan låna. Räcker det att jag tar med den till gtg, annars kan vi ses i stan idag mellan 10-14..? Skicka ett pm.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag är helt överväldigad av alla erbjudanden. Tack!

Då jag både är riskavert och lite sparsam ska jag använda förslaget från mace med glasögonfordral och bubbelplast. Det är fanimej genialsiskt :idea:

Tack än en gång! Nu ska jag sätta mig och fnula på inlägget om mailutbytet mellan mig och VD på Glycine :geek:
 

Ricrob

Patek
Pappikjolo skrev:
Jag är helt överväldigad av alla erbjudanden. Tack!

Då jag både är riskavert och lite sparsam ska jag använda förslaget från mace med glasögonfordral och bubbelplast. Det är fanimej genialsiskt :idea:

Tack än en gång! Nu ska jag sätta mig och fnula på inlägget om mailutbytet mellan mig och VD på Glycine :geek:

Det var smart indeed! Kanske smart psykologiskt också, då ett etui från Breitling eller Omega skulle vara lite utan en nagel i ögat på Glycinefolket..?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Pappikjolo skrev:
Jag är helt överväldigad av alla erbjudanden. Tack!

Då jag både är riskavert och lite sparsam ska jag använda förslaget från mace med glasögonfordral och bubbelplast. Det är fanimej genialsiskt :idea:

Tack än en gång! Nu ska jag sätta mig och fnula på inlägget om mailutbytet mellan mig och VD på Glycine :geek:


Sparsam Pappi, sparsam...
 
Topp