Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Serviceetui

Diskussion i 'Diskussion' startad av Pappi, 7 december 2012.

1. Pappi
    Trådstartare

Pappi Lilla Fridolf

Ungdomar! Jag behöver köpa (eller låna, på min risk) ett etui för att tryggt kunna postbefordra min klocka till Schweiz och tillbaka för justering.

Tips?

Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk 2

2. mace

mace Stadsbo

Bubbelplast och ett hårt glasögonfodral? Kanske inte är så classy, men borde funka och vara budgetsättet. Beror iofs på värdet på klockan du tänker skicka. (förbereder mig på att bli nerskjuten) ;)

3. Charles_

Charles_ Präst

Vad tror du om ett sånt här?

4. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Jag har en servicepåse i grönt från Rob E du kan få. Den är ganska tunn, så du behöver packa ordenligt. PMa din adress om du vill ha den.

Davvan

5. leben

leben El Patrón

Jag har ett Breitling serviceetui. Du kan låna om du vill. Kan ta med till GTGn.

6. leben

leben El Patrón

7. trumpetera

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Skall kolla om jag inte kan fixa ett Omegaetui till dig. Dom är bra.

8. Ricrob

Ricrob Friherre

Jag har en röd Omega-korv som du kan låna. Räcker det att jag tar med den till gtg, annars kan vi ses i stan idag mellan 10-14..? Skicka ett pm.

9. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Fy tusan vad trevliga medlemmarna på detta forum är! :D

10. Ricrob

Ricrob Friherre

Ja, visst är de det men glömska också... Sorry Pappi men jag sprang hemifrån utan etuit, så mitt förslag om 10-14 gick precis i stöpet..

11. Pappi
    Trådstartare

Pappi Lilla Fridolf

Jag är helt överväldigad av alla erbjudanden. Tack!

Då jag både är riskavert och lite sparsam ska jag använda förslaget från mace med glasögonfordral och bubbelplast. Det är fanimej genialsiskt :idea:

Tack än en gång! Nu ska jag sätta mig och fnula på inlägget om mailutbytet mellan mig och VD på Glycine :geek:

12. Ricrob

Ricrob Friherre

Det var smart indeed! Kanske smart psykologiskt också, då ett etui från Breitling eller Omega skulle vara lite utan en nagel i ögat på Glycinefolket..?

13. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Sparsam Pappi, sparsam...

Mårtenssons ur Brookfield