• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sevenfriday.

exxpert

Omega
2-Faktor
Såg något om ett pris runt 6k. Är det någon som vet om det fortfarande är det som gäller eller vilket är de gällande priserna på finingarna? :happyhappy:
 

Rey

Rolex
Såg något om ett pris runt 6k. Är det någon som vet om det fortfarande är det som gäller eller vilket är de gällande priserna på finingarna? :happyhappy:


De finns inne hos Sevenfriday Scandinavia för 8499 SEK

Det motsvarar ungefär priset om du beställer från sevenfriday.com och lägger till moms
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Jävligt coola. P1 eller P3 skulle det bli för mig ifall jag inte hade haft för små händer. Kommer nog se rätt löjligt ut tyvärr :)
 

Rey

Rolex
Jävligt coola. P1 eller P3 skulle det bli för mig ifall jag inte hade haft för små händer. Kommer nog se rätt löjligt ut tyvärr :)


Det stod mellan P2 och P3 för mig och det slutade med en P2:a :) Riktigt nöjd så här långt i alla fall! De funkar även på lite mindre händer vad jag har sett från bilder men allt är ju upp till en själv! Lät tjejen gå runt med den igår och självklart fick hon kommentarer direkt haha, är väl något speciellt med tjejer som har snygga klockor! Det jag kan säga är i alla fall att hon garanterat har klenare handleder än dig och det såg faktiskt coolt ut :)
 
Topp