Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Shark-mesh och vanliga luggar?

Diskussion i 'Diskussion' startad av frere, 8 mars 2013.

1. frere
    Trådstartare

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Har fått för mig att PVD:at mesh på sinn U1 sdr vore en kombination värd att testa. Tänker att något i den här stilen skulle passa bäst:

http://www.strapcode.com/store/22mm-plo ... -2200.html

Alla köttigare mesh-band jag hittar saknar dock "rör" för bandstiften (det är kanske t o m det som kännetecknar ett shark-mesh?) och det ställer jag mig lite tveksam till. Det funkar ju på en ploprof eller något annat med dold bandinfästning, men hur blir det med vanliga luggar?

Eftersom bandstiften kommer att synas måste man kanske jaga PVD:ade (eller ännu hellre, tegimenterade!) såna också...

2. Rber

Rber Biskop

Tycke det ser helt ok ut med sharkmesh på vanliga luggar. (Jepp, vsaknaden av rör är det som kännetecknar bland annat). Strapcode har väl även PVD:ade bandstift? Vet att det finns iaf.

Köp och utvärdera, jag har också funderat på ett :mrgreen:

Mårtenssons ur Brookfield