• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sherwan

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt finklocka (GS) till herrn utan några som helst konstigheter. Bra kommunikation och ultrasnabb betalning. Rock on!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sålde en Fat Lady åt Mr @sherwan för en bra peng, inga konstigheter då affären gick smidigt utan några problem. Bra kommunikation, snabb betalning samt en trevlig attityd, 220% Goodguy i min värld! Jag rekommenderar denna köpare varmt...

Best Regards // Affe
 

Deltz

Breitling
2-Faktor
Köpte en Sumo av Sherwan, med två medföljande armband. Super smidig affär och bra kommunikation!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sålt en klocka och en länk till Sherwan, snabba beslut och swishen redo - som det ska va! Gör självklart affär igen!

Chuck-Norris-Approves-Meme-17.jpg
 

JesperO

Rolex
Sålde en modern GS till Sherwan. Bra, rak och snabb kommunikation och betalning - hur trevligt som helst. Hade sålt fler klockor om det hade varit lite smidigt som den här affären!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Handlade en klocka av @sherwan till @n1tro. 110% Good Guy, supertrevlig och flexibel. Inga konstigheter, vi kommer med största sannolikhet att vi träffas igen, både för att snacka klockor och göra affärer :)
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Blir inte mer Good Guy än Sherwan. Utmärkt smak. Bra kommunikation och mycket trevlig. 10/10!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Sålde en GS till Sherwan utan några som helst konstigheter, mycket snabb betalning och riktigt trevlig i kommunikationen. 100% goodguy utan tvivel!
 

Jake321

Omega
Köpte en Tudor BB av Sherwan, och han tog sin egna tid för att leverera klockan som var i utmärkt skick! Kan varmt rekommendera denna väldigt trevliga kille:)
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Sherwan är inte bara en toppenkille att ha att göra med utan har även utmärkt klocksmak! Definitivt en goodguy.
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Tog ca 1 timme från att vi började prata här, så träffades vi F2F. Jag köpte en klocka i ~3k-klassen av Sherwan.

En toppenkille med produkt helt enligt beskrivning.
 

Knypplarn

Cartier
Köpte ett Omegaspänne av Sherwan. Snabb, bra kommunikation och hjälpsam med tydliga bilder på förfrågan. Paketet landade dagen efter och var välpackat. Skulle gärna göra affär med Sherwan igen.
 

Urkul

Cartier
Gjorde idag en bytesaffär med @sherwan, en GS mot en GS :)
Det blev en trevlig stund med mycket klämma och känna, och klocksnack :)
En mycket trevlig kille, en riktig goodguy.
 
Topp