• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Shoppat en Sinn idag!

Rille

Rolex
Hade bestämt mig för en Sinn EZM3 och som tur var hade Erikson urhandel en inne som jag paxat så jag svängde förbi idag efter jobbet och hämtade den!
anury9e9.jpg


Tog den på mig i affären direkt såklart :)
begegavy.jpg


Köptes även till ett läder så man har ombyte!
unary8uh.jpg


Är helnöjd med både klockan och Erikson urhandel där de var trevliga!
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Hade den där på min shortlist så länge att jag tröttnade på den. :confused:
:facepalm: Skärpning! Inte tröttnat alls. Jag tycker den är sjukt fin faktiskt. Ser fram mot att klämma en Sinn.
Grattis!
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Stort grattis! Den där är riktigt fin. Har haft en själv som jag dessvärre flippade. Ångrat det en del...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Rille

Rolex
Grattis! De där tyska schabraken är verkligen råfeta, hade gärna köpt en själv. Hur känns den rent kvalitetsmässigt?

Den känns riktigt sjysst faktiskt! Gillar även att klockan är designad att klara vad som helst även om den bara ska få sitta o smattra på tangentbordet på dagarna :D

Dock har jag lite svårt med länkdesignen.. De måste få växa lite på mig :)
 

Bodén

Panerai
Den känns riktigt sjysst faktiskt! Gillar även att klockan är designad att klara vad som helst även om den bara ska få sitta o smattra på tangentbordet på dagarna :D

Dock har jag lite svårt med länkdesignen.. De måste få växa lite på mig :)


Härligt! Jo jag föreställer mig att man nästan får lust att slita fram motorsågen så fort den omsluter handleden. Den kräver lite kroppsarbete! :D
 
Topp