• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Show me your buckle..

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Bidrar med en bild på ett nonamespänne på ett customband från @Camo00 på min cwc. En bild på klockan med. På detta tema behövs superjubilee. Så underbart enkelt. O snyggt, less is more.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Oew

Rolex
Har tänkt köpa viklås till min Breguet flera gånger men prislappen på 20+k har hindrat mig. Dock ett jävligt vackert lås, hittar ingen bild på den jag vill ha i vitguld så bjuder på en bild på den i en annan färg
image.jpeg
 

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
image.jpg

Hade bara viklås förut, men IWCs viklås är fan helt usla om man inte har 19cm+ handled, specialsydde ett band som passade men kör nu nästan uteslutande med det här som jag kompletterade med för rimliga 1000kr. Swiss ammo från från @MickeJ
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Med keepern menar jag hållaren för överskottet av bandet. Tyckte bara att den såg lite tjock ut. :)
hehe. det ser ohemult tjockt ut. som vanligt är det den dålig fotovinkel som ställer till det... Det ser bra ut normalt sätt. Skall försöka komplettera med en bättre bild.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
F9AA6DF5-48AB-40DA-BE22-7057F42CA0F2.jpeg

Hej,

som rubriken lyder så är syftet med tråden att posta bilder på dagens lås/clasp/bygel då detta är en oerhört intressant detalj och jag kunde inte se att liknande tråd finns. Jag tror att vi har mycket coola bilder att se fram emot.

Själv jag rockar Omega Speedmaster Professional sen igår. Hur ser det ut på undersidan av armen hos er?
B3B030D0-B117-4E1A-935D-F95D24630F11.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp