• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Singular i TV4 Nyhetsmorgon alldeles strax!

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Paolo lagar mat så klockorna går sönder! Lätt besvärad
När ska vi få se spence på tv pratandes om Klocksällskapet!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hann se slutet. Vafaan har han inte gjort reklam om detta för? Nästan så man ska protestera genom att montera av alla Natos!
Enligt säker uppgift så skissar Steffo Törnqvist på en klockbok. Ska bli kul att läsa.. Har haft mycket nöje av att testa mig igenom hans andra alster, Njut, passion och nu senast spritbibeln.. :D
 

Charles_

Rolex
Jokkmokkswe skrev:
Paolo lagar mat så klockorna går sönder! Lätt besvärad
När ska vi få se spence på tv pratandes om Klocksällskapet!
Kul inslag men de skulle ju bjudit in propagandaministern också :lol:

Steffo verkar vara en riktig klocknörd... Såg att han hade en Montblanc "Bernard Shaw" Writer's Edition idag :cool:
 

Charles_

Rolex
Ricrob skrev:
RicVin skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Siv som skrapar fram 5 mille säger att livet ej kommer ändras, herregud.
Borde vara förbjudet för sånt folk att plocka ut vinsten... :lol:

Vad är det med det..? På vilket sätt skulle det förändra era liv då menar ni? :lol:
Jag skulle försöka hitta en sån här:

big-bang-watch-1.jpg


Och bli en OWG :lol: :roll:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
RicVin skrev:
Jokkmokkswe skrev:
Siv som skrapar fram 5 mille säger att livet ej kommer ändras, herregud.
Borde vara förbjudet för sånt folk att plocka ut vinsten... :lol:

Vad är det med det..? På vilket sätt skulle det förändra era liv då menar ni? :lol:

Till att börja med hade vi nog alla köpt varenda dinka som Singular visade även om det var en Hublot med... :cool:
 

Mr Chance

Kalmar
Mitt liv skulle heller inte förändras om jag vann 5 mille. Jag skulle bara köpa dyrare klockor, åka på dyrare semester, välja dyrare material när jag renoverar. Alltså, samma liv som nu men dyrare prylar! :D

Måste kika på Singular när det ligger på play.

/Micke Ni
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fan det vill jag ju se!

Länka gärna var man kan se det sen!

Men sen om man vinner fem millar, lite glad borde man bli! :mrgreen: Även om det inte är såååååååå otroligt mycket pengar, jag menar, det är sjukt mycket pengar men det är ju inte direkt så att du är ekonomiskt oberoende..
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Kul att så många uppmärksammade mitt lilla inhopp - det var rätt plötsligt påkommet så jag har roddat så intensivt att jag glömde bort att tipsa Sällskapet. Det är inga nyheter alls för klockapor i sändningen, men ligger en rätt blandad konfekt på bordet; nytt och fint till vänster, gammalt mög till höger och lite enklare saker i mitten.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Grymt stabilt! Synd bara att Hublot fick så mycket tid och att AP:n och Rollen inte fick vara med och leka längre :mrgreen:
 

axa

Omega
Härligt att se!

Bra insats Singular!

Steffo gör alltid en bra insats. Han är en av få programledare som är naturlig och avslappnad i rutan. Skönt att han dissar Hublot. :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Kul att se! Jag har alltid gillat Steffo, nu steg han ytterligare i mina ögon.
Var APn, Suben och Omegan dina egna? Skön trio om inte annat!
 

Dawsss

Omega
Kul inslag! Steffo verkar va en skön lirare. Skönt att han dissade Hublot. Paulo kör väl 14060 så han hade nog gärna vart med också. :D
 
Topp