• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Singulars nya mocka-band..

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
För er som är nyfikna på dessa, första intrycket är mycket gott! Kommer se bättre ut när de vita kontrastsömmarna inte längre är lika vita tror jag.

Ska bli spännande att se hur det här bandet håller sig i det dagliga användandet. Tack för god service och snabb leverans som vanligt Singular.







 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Vafan Tomas har du en sån där snygging? Det har jag missat helt! Passar jättebra med bandet också!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Passar klockan helt underbart! Dock är jag fortfarande skeptisk till hur brett bandet är. Jag tycker det ser ut att vara för litet för att jag ska vara helt nöjd :(

Man har ju alltid hört ''om bandet är för litet så kan bandstiftet haka ur'' och det vill man ju inte vara med om!
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
vaniljglass - Vi tar och ordnar detta... :)

Micke B - Javisst, denna är rätt färsk så det är inte underligt att du missat det.

Vintage92 - Du har rätt, det är inte 100% flawless men jag tror det släpper med sig lite med tiden. Återkommer via PM hur det ser ut om en månad.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Riktigt snyggt. Och Singular din service uppskattas la order på skinnato i söndagskväll, kom idag tisdag! Slut OT.

Åter igen riktigt snygg DD.
 
Topp