• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 103 St Ty

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Köpte denna Sinn 103 här på forumet i januari, men är sugen på att låta den vandra vidare till förmån för en klocka med vit tavla (sommaren är ju snart här... tror jag... är ju snö i mängder ute just nu).

Det är alltså en Sinn 103 St Ty som är lite ovanligare än den med vridbar bezel. Denna modell tillverkas ej längre.
Klockan är troligtvis från ca 2009-2010 och har okänd servicehistorik. Den går dock fortfarande fint och håller tiden bra.
Tysk dagskiva (som det skall vara)
Repfritt plexi.
Fin boett på 40mm utan dings och grova repor.
Den kommer på chokladbrunt vintageläder.
Kvitto från tidigare köp finns.

Länk till modellen:
http://www.sinn.de/en/modell/103_ST_Ty.html

IMG_3474.JPG
IMG_3475.JPG
IMG_3476.JPG
IMG_3477.JPG
IMG_3478.JPG
IMG_3481.JPG


Jag begär samma som jag själv gav, 6000kr.
Inga byten och ingen retur.
Betalas med Swish
Finns i Skövde för affär F2F, skickas annars med REK.
 
Topp