• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 104 st sa. Prissänkning 24/11. Nu 7500:-

Mvnordlander

Cartier
Hej.
Säljer min Sinn 104 st sa på läderband. Klockan är köpt i slutet av Augusti 2015 på Eriksson Ur.
Lädret är i rätt bra skick, har använt natoband en hel del.
Boxar och papper samt kvitto följer med.
Klockan har lite swirls och mindre repor, inget märkvärdigt. Ser ut som en klocka som blivit använd i ett år. Jag äger ingen kamera för att få med detta på ett bra sätt på bild, men kan göra ett försök om du är intresserad av klockan då får du hojta till i ett PM.
Jag finns i Uppsala för f2f annars kan jag skicka den.
Retur: Inom 24h om den inte är som beskriven eller inte fungerar som den ska.
Priset sätter jag till 8000kr(Sänkt till 7500kr!) baserat på en annan säljannons på likadan klocka här på KS. Om du tycker det är helt fel får du säga till.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/mvnordlander.43112/
IMG_1412.jpg
IMG_1724.JPG
IMG_0399.JPG
IMG_0295.JPG
 
Senast ändrad:
Topp