• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556 Anniversary (paketpris eller klocka/länk för sig)

Bebitz

Cartier
Jag har en Sinn 556 Anniversary som är inköpt i slutet av juli 2016. Den är sparsamt använd och i absolut nyskick. Då den mest ligger i lådan och jag ska renovera kök, tänkte jag sälja den.

Det finns en oanvänd och inplastad länk till klockan + ett brunt original Sinn läderband som är använt ett par dagar, + ett svart nappa läderband från Hirsch som sitter på klockan.

Nypris för paketet är ca 13500 kr.

Kort fakta:
* Klockan är självklart fullset med över 1,5 års garanti kvar.
* Limiterad utgåva i 1000 exemplar (Denna klocka är nummer 421).
* Klockan har fungerat utmärkt under tiden jag har använt den och den håller tiden väldigt bra (har dock inte mätt den).
* 38,5 mm men bärs större på länken (jag har haft vanliga 556 tidigare).
* 11,5 mm tjock
* Urtavlan är grå och gjord av kol med en härlig sunburst.
* Applicerade index.
* Tåler det mesta med 200 m vattentålighet och satinerat stål.

Funkar till det mesta och med det mesta. Antingen som vardagsklocka, dressklocka eller finbeater.
En läcker klocka som flyger lite under radarn, men som ändå ger en väldigt hög kvalitetskänsla.

IMG_0465.JPG

IMG_0466.JPG

IMG_0437.JPG

IMG_0438.JPG

IMG_0439.JPG

IMG_0002.JPG

IMG_0003.JPG

IMG_0004.JPG

IMG_0007.JPG

IMG_0006.JPG

IMG_0008.JPG

IMG_0009 (1).JPG

IMG_0016.JPG

IMG_0010 (1).JPG

IMG_0012 (2).JPG

IMG_0013 (1).JPG

IMG_0015.JPG

Två lånade bilder för inspiration:
IMG_1038.JPG

IMG_1039.JPG


Pris för hela paketet: 9500 kr.
Pris utan länk: 7500 kr.
Pris endast länk: 2800 kr.

Bytes: Antingen mot en vintage dressklocka av märke Omega, Longines eller Zenith, 36-38 mm i fint skick alternativt mot en Sinn U1 i fint skick (helst med garanti kvar).

Bytesvärde: 11000 kr.

F2F affär i Stockholm eller så kan den skickas om du bor någon annanstans. Då tillkommer fraktkostnad.

Retur: Ingen retur, då klockan är såpass ny och har lång garantitid kvar.

Titta gärna på mina tidigare referenser: https://klocksnack.se/threads/bebitz.25066/

Om du har några frågor gällande klockan eller annonsen, skicka gärna ett PM.

Tack för annonsplatsen.
 
Senast ändrad:
Topp