• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 556i

Blackmore

Panerai
Nu har jag gjort det igen … köpt en ”dressaktig” klocka med svart urtavla. Jag har nu en gång för alla insett att jag bara gillar svarta urtavlor på ”dykaraktiga” klockor.

Jag tittade på massor med bilder och läste allt jag kunde komma över på det internationella världsvida datornätverket om denna och tänkte att: nu djävlar!!! Men direkt när jag fick hem den från Eriksons Urhandel kände jag att hon och jag inte klickade.

Till salu är således en helt ny och oanvänd Sinn 556i. Den är m.a.o i exakt samma skicka som när Eriksons Urhandel skickade den.

Specifikationer från Sinns hemsida: http://www.sinn.de/en/Modell/556_I.htm

Nu till en lite "pinsam" sak. Jag kortade länken med en länkbit med den medföljande skruvmejseln. Jag var så försiktig som man bara kan vara, VERKLIGEN, men döm om min förvåning när jag märkte att det hade gått en flisa från spetsen på skruvmejseln. Så den är faktiskt inte riktigt användbar. Skruven från den bortmonterade länkbiten är helt intakt. Så är även de skruvar som sitter i länken nu.

Nypris: 9990 sek.
Mitt pris: 8500 sek. Känner du att priset är helt uppåt väggarna? PM:a mig ...
Nytt pris: 8000 sek.
LÖNEBUMPSPRIS: 7800 sek inkl. ev. frakt.
48-timmarsrea (avslutas 150902 kl. 20:00): 7000 sek inkl. frakt. Vad sägs? Galen pang för pengen skulle jag nog drista mig till att säga.

Byten? Seiko 6105-81XX. Helst 8110. Jag är rädd att inga andra byten är intressanta i dagsläget.


Referenser: https://klocksnack.se/threads/magnus-andersson.32700/

Ser gärna en affär F2F. Ingen retur om så sker.

Om du som köpare inte är nöjd tillämpas 24h returrätt (på köpares bekostnad) från uthämtande. No questions asked. Pengarna åter när jag har hämtat ut klockan och inspekterat att den är i samma fina skick som när jag skickade den.

Tack till KS för ett sjuhelvetes bra forum och tack för annonsutrymmet.

Bilder (mer på begäran):

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp