• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 656 "REA"

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag säljer ju av allt som inte sitter fast och nu har turen kommit till en Sinn 656. Jag köpte den här på forumet från silverminken för några veckor sedan.

Flygur tror jag det räknas som, 38mm i diameter, 200m WR, antimagnetisk. Klockan är fem år gammal och har ett eta 2824-2 urverk så en service kan ev stå för dörren. Det är dock troligen ingen panik, under tiden jag haft den har den gått stadigt, tappar 14s/ dygn men går jämt så att säga.
Den är i fint skick, inga störande repor på boetten.

Kommer på ett hirch mariner läderarmband, svart med vit sömn, helt nytt. På det sitter orginal sinn spänne.
Det medföljer även ett svart racing armband, no name. Samt sinn orginal viklås. Viklås passar till hirch armbandet om man vill använda det istället.

Jag önskar 5000kr. NU REA 4200kr för detta och jag bjuder på frakten. (Reapris är utan hirch)

Intresse, skambud och hot mm tas via pm
fkY0YJo.jpg
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Då har vi rea på denna modell :)

Med rea och utan hirch armband så släpper jag denna för 4200 svenska kronor!
 
Topp