• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 856 B-Uhr inköpt 13 juli 2016 på Erikson Urhandel

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Hej alla glada,

Annonsen är ursprungligen från i somras, men då den inte vart såld så tog jag efter några veckor tillbaka annonsen.
Har använt den ett fåtal gånger sedan dess.

Klockan är inköpt den 13 juli på Erikson Urhandel i Sundbyberg. Alla tillbehör finns självklart med. Klockan är i nyskick sånär som på en minirepa efter att jag bytt armband på den. Går ej att fånga på bild. Läderarmbandet är oanvänt.

Betalning: Inköpspris var 16490:-, jag skulle vilja ha 8 500 : - . Betalning sker via Swish.
Jag gör helst upp affären f2f men kan självklart skickas om så önskas.
Ingen retur då klockan är under garanti.

Några bilder kommer här...

Namnlös.jpg
IMG_1993.jpg
IMG_1995.jpg
IMG_1996.jpg
IMG_1902.jpg


Ha en bra dag
/ Micke
 
Senast ändrad:
Topp