• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 903

hooods

Panerai
2-Faktor
Säljer min Sinn 903 till förmån för nya klockor! Mycket trevlig kronograf med en otroligt välgjord tavla. Klockan mäter perfekta 41mm och är tät till 100m. Mer info om modellen och varför den är lik en Navitimer hittar du här: https://www.deployant.com/review-of-the-2015-sinn-903-navigation-chronograph/
Klockan är ursprungligen inhandlad hos Erikson november 2014. Skicket är bra, en lite repa finns på nedre högra bandhornet, se bild. Utöver det så finns det en liiiten repa i AR:en kl 12. Denna är dock extremt svår att se och omöjlig att ens fota. Tidhållningen är utmärkt, ca +4sek/dag liggande med tavlan uppåt. Kronografen nollar som den ska. Fullset med allt som kommer vid nyköp, både länk och läder är Sinn orginal. Skickar även med ett värderingsintyg.

Pris: 19000, betalning sker med swish. Klockan kan skickas efter mottagen betalning. Sker med värde och jag står för kostnaden.
Kan ev. bytas mot Breitling Aerospace Evo. Bytesvärdet samma som försäljningsvärdet.
Retur inom 24h från mottagandet om klockan inte motsvarar beskrivningen.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka klockan när jag vill.
DSC_0068.JPG
DSC_0069.JPG
20170224_130058.jpg

DSC_0067.JPG

20170224_125857.jpg



 
Senast ändrad:
Topp