Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Sinn U1

Diskussion i 'Diskussion' startad av Carl-Fredrik, 8 december 2013.

1. Carl-Fredrik
    Trådstartare

Carl-Fredrik Torpare

Hej på er

Har precis bestämt mig för en U1 men nu kommer nästa fundering, rätt säker på standardversion med länk. Synpunkter på detta? Tegimented? Svart? Kom gärna med alla funderingar ni har ni som redan äger eller har ägt denna i mina ögon underbara klocka.
    Ha det gott!

2. john b

john b Präst

Köp tegimented. Repfriheten det medför är kul.
    Svarta SDR-vridringen gillade jag mer än den grå.

Skall se om jag hittar några bilder på min gamla. Sitter på jobbet och behöver krångla lite för att komma runt deras photobucket-block.

3. john b

john b Präst

Drog fram mobilen helt enkelt

Bingoraalf, yonsson, Bodén och 3 andra gillar detta.
  4. jockefrost

jockefrost Torpare

Jag har tegimented. Knappt ett märke efter ett nästan ett års daglig användning.

Randel gillar detta.
  5. frere

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    Jag har en sdr, mycket nöjd med det svarta. Vet ärligt talat inte om den är tegimenterad, men tror inte det. Har heller knappt en repa trots att den är från -10 och har slitit hårt hos mig i ett år.

Här en bild som skulle ha varit i fredagstråden mensom jag inte orkade lägga upp då. Grym vinterklocka!

Mårtenssons ur Brookfield