• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sista klockan du skulle bära? (Fulaste klockan någonsin)

...och då menar jag inte i slutet av ditt liv.
Utan den sista (värsta) klockan du skulle kunna tänka dig att ha på din handled.

För mig står det mellan dessa:

801814d1345911283-could-you-live-dive-watch-without-date-window-timemachinistmkivcc.jpg


usher_watchbig.jpg


Diesel.jpg

Alltså den här Diesel?-klockan är så jävla ful att jag får mardrömmar då jag ser på den. FY FAN. :x :mrgreen:
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Re: Sista klockan du skulle bära?

Diesels 65mmare... Hade fått. Be om ursäkt och skämmas vart jag än gick
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    30 KB · Visningar: 1,008
Re: Sista klockan du skulle bära?

Bingoraalf skrev:
Diesels 65mmare... Hade fått. Be om ursäkt och skämmas vart jag än gick


65mm!? :lol: :lol: :lol:

Vilken styggelse. Att den sedan är för stor för att gömma under skjortärmen förvärrar bara saken ytterligare. :mrgreen:


Edit:

Några fler eländen.

699565d1336171220-52mm-too-big-bigwatch.jpg


pink.jpg


3.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Om det nu ska handla om riktiga tillverkare så tycker jag att Zenith Defy Exreme är så vidriga att det vänder sig i magen på en.

zenith_defy_xtreme_watches.jpg
 

durutti

Cartier
De flesta av dagens omegor är vidriga med sina bulliga 90-tals boetter och fula svängda orientaliska visare med meningslösa pilar.
Omega har verkligen misslyckats med att förvalta sitt historiska arv. :twisted:
 
durutti skrev:
De flesta av dagens omegor är vidriga med sina bulliga 90-tals boetter och fula svängda orientaliska visare med meningslösa pilar.
Omega har verkligen misslyckats med att förvalta sitt historiska arv. :twisted:


Om jag får vara lite kontroversiell så är jag benägen att hålla med dig.
Tråkigt när man ser till de klockor dom tillverkade förut.
Men jag är säker på att dom rycker upp sig framöver, nästan alla har sina svackor. Kanske inte rolex dock? :lol:
 

max

Dancing Queen
yonsson skrev:
I kombinerat utseende, känsla och skämsfaktor ligger den väldigt högt. Skulle iof ha ännu svårare att bära mm, parnis och andra kopior, men då är det ju känslan och skämsfaktorn som dra ner dem, fula är de ju inte alltid så theorama vinner nog striden om de måste vara fula också i fulaste-tävlingen :)
 
C

Crowolf

Guest
durutti skrev:
De flesta av dagens omegor är vidriga med sina bulliga 90-tals boetter och fula svängda orientaliska visare med meningslösa pilar.
Omega har verkligen misslyckats med att förvalta sitt historiska arv. :twisted:

Ojoj! Försöker du bli steglad, tjärad, bränd på bål???...................(men jag är benägen att hålla med dig i smyg)....
 

jabla

Sarlacc
Vilken man än väljer så kommer den att överträffas av någon annan som kommer om någon månad,
the botten is not nådd.
:mrgreen:
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Ni som sagt Omega, allvarligt? Enda försvar ni kan ha till denna groda, är att ni är Örebroare. Frågor på det?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jokkmokkswe skrev:
Ni som sagt Omega, allvarligt? Enda försvar ni kan ha till denna groda, är att ni är Örebroare. Frågor på det?
Äh sluta nu! :lol: - slappna av och ta det inte så allvarligt, forumet är ganska Rolex-orienterat :p <--- (ironisk) och isåfall skulle jag ha en hink under mig jämt och ständigt gråtandes eftersom jag är ett Seikofan. ;) det här är ett forum med lika olika smaker som våra klockor vi bär. :)
 
V

Viggen

Guest
Denna måste dock ta första platsen!!! :lol:
Checa-Claret-Watch
 

Bilagor

  • 35fd9bef5fwatch.jpg
    35fd9bef5fwatch.jpg
    41.8 KB · Visningar: 525

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Det verkar som att många här helt enkelt har googlat på 'ugliest watch'... Jag för min del spelade i stället ut ett ännu säkrare kort och sökte på 'D&G watch'.

Tada!


pic hosting
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Som Panerai fan så måste jag lägga min röst på Panerais klockor i Ferrari serien, några är verkligen grisfula :)
 
Topp