• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad **Sista prisbump** Vintage Tissot Seastar

Tassoli

Omega
Priset blir inte bättre än så här. Annars behåller jag klockan fixar den själv när jag har tid.
950:- 800:- 700:- 600:- + frakt.

Säljer denna vintagepärla från Tissot.

- Urverk: Tissot cal.784-2 som tyder på 70-tal
- Otroligt vacker "deep blue" tavla som är ljusare i mitten och mörknar mot kanterna.
- "Domat" akrylglas.
- Urverk i fint skick utseendemässigt. Går dock fort och sporadiskt.
- Datum växlar fint kl 00:03
- Originalkrona
- Ej polerad boett
-Kommer på "anti-allergiskt läderband"

Det var tänkt att jag skulle ha klockan reparerad själv men jag tvingas sälja pga plötsliga utgifter. Jag misstänker starkt att det är magnetism som orsakar trubbel och det tar inte mer än 5 sekunder att fixa om man har rätt verktyg (förslagsvis en avmagnetiserare :))

IMG_4471.JPG
IMG_4429.JPG
IMG_4430.JPG
IMG_4469.JPG


Pris tänker jag mig 950:- 800:- 700:- eller vettigt bud plus valfri frakt eller F2F i Stockholm

Ingen retur om inte annat ö.k.
Referenser finns här:
https://klocksnack.se/threads/tassoli.54932/

Tack KS
 

Bilagor

  • IMG_4467.JPG
    IMG_4467.JPG
    215.3 KB · Visningar: 283
  • IMG_4428.JPG
    IMG_4428.JPG
    62.1 KB · Visningar: 30
Senast ändrad:
Topp