• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sitter och filosoferar...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På en altan i Provence... Frugan duschar och jag dricker lite rödvin från trakten samt leker med iPhone kameran och Ploppen.
image.jpg

Den är rätt OK Ploppen ...
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Den kanske är en keeper i alla fall..?

Oj!! Nu ropar frugan, bästa att ila!! Hon är också en keeper ;-)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Instämmer! Helt underbar klocka, har du lika bra smak gällande kvinnor Är du en väldigt lyckligt lottad man!
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Vackra bilder, ploppen är cool. Dock lite opassande med IKEA-underlägg i en så för övrigt vacker miljö ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gillar proppen skarpt. Blank tavla och inga jävla dressiga fjantvisare = stenhård.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Ploppen är inte vacker, men jag gillar den! Känns som en klocka som tål allt, bara att köra! :) Cool för vad den är.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
OK då har du några trevliga vingårdar runt knuten. Ett tips skippa StTropez hemska bilköer. I övrigt många fina byar att besöka. Enjoy.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
OK då har du några trevliga vingårdar runt knuten. Ett tips skippa StTropez hemska bilköer. I övrigt många fina byar att besöka. Enjoy.
Jo tack! Vi har varit in på några :) Vi tog båten till "Troppan" för att slippa köa:)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har två svarta original gummi,men för mig funkar det bättre med mesh,särskild på sommar mer luftigare liksom.;)
Jag håller med. Tyvärr tycker jag den är bekvämare på gummit:-/ fatta vad svettigt det varit här nere med 32-34 grader fram till 21 typ:)
 
Topp