• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandstöm AW

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


daviden fixar du live??
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Både Royal Steel:
image.jpg

och Royal Capital:
image.jpg

är helt fantastiska klockor :D Man måste känna på en RC i verkligheten, tunnheten, vikten och finishen är verkligen världsklass. Extra kul att känna på guldaren (vilken jag inte fotade) som i min mening var den snyggaste, galet fin kontrast mellan guldet och den vita tavlan. Tack så jättemycket Sjöö Sandström för ett mycket lyckat event! God ost var det också :)

Bonusbild på en 5513
image.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Mycket ska man uppleva. Själv var jag orolig att missa sista tåget hem. Tillsammans med mig hamnade några festliga typer, kanske härrörande från Jokkmokks hemtrakter. De underhöll hela kuppen med frågetävlingar innan vi vid Nykvarn insåg att de faktiskt skulle till Uppsala, inte Eskilstuna. Kanske tur att de klev av där och inte i Läggesta (mitt ute i ingenstans när sista tåget gått)
 
Topp