• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandstöm AW

JesperO

Rolex
Klämde på en Royal Capital igår, måste erkänna att den var fantastiskt, den borstade ringen, tunnheten i boetten, kändes grym.
Big let down var dock bandet, vet inte om det var ett måndagsex men styvt som kaninpitt och "gnisslade" mot boetten som värsta puchen... det bandet får man nog jobba in - Molle var ditt lika hårt/osmidigt? (gissar att det är inkört nu?)
Men jäkligt kul och toppen på allt: Stockholm på tavlan...
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tack för en VÄLDIGT trevlig kväll. Royal Capital är i min mening det bästa Sjöö Sandström tagit fram, är väldigt sugen på en. Tack och lov för min plånbok så tycker jag att stålvarianten är snyggare än guld. Stål, silvertavla och svart armband är min favorit.

En annan höjdpunkt var UTC Extreme "For Explorers Only"-varianten. Hur många öknar jag behöver korsa innan jag bevisat mig värdig en? :woot:
 

Rearden

Cartier
Tack för en trevlig tillställning! RC gjorde ett imponerande intryck men även resten av uppsättningen såg bra ut! Även roligt att träffa alla.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Klämde på en Royal Capital igår, måste erkänna att den var fantastiskt, den borstade ringen, tunnheten i boetten, kändes grym.
Big let down var dock bandet, vet inte om det var ett måndagsex men styvt som kaninpitt och "gnisslade" mot boetten som värsta puchen... det bandet får man nog jobba in - Molle var ditt lika hårt/osmidigt? (gissar att det är inkört nu?)
Men jäkligt kul och toppen på allt: Stockholm på tavlan...

Upplever det inte som hårdare än något annat alligatorband jag har eller har haft. Sitter som en smäck nu och har aldrig gnisslat mot boetten.
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Tack för en VÄLDIGT trevlig kväll. Royal Capital är i min mening det bästa Sjöö Sandström tagit fram, är väldigt sugen på en. Tack och lov för min plånbok så tycker jag att stålvarianten är snyggare än guld. Stål, silvertavla och svart armband är min favorit.

En annan höjdpunkt var UTC Extreme "For Explorers Only"-varianten. Hur många öknar jag behöver korsa innan jag bevisat mig värdig en? :woot:

Silvertavlan med dess vertikala borstning är sjukt fin. Bra val. Har du bokat tripp med Ola? :D
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Silvertavlan med dess vertikala borstning är sjukt fin. Bra val. Har du bokat tripp med Ola? :D


Instämmer, skimrade fint mot ljuset.

Ola hänger inte med i mitt tempo ;) Skämt åt sido, hade varit riktigt häftigt att hänga på någon av hans expiditionsresor. Åka skidor till nordpolen hade jag inte bangat på om det inte vore att det kostar 350k... För de pengarna kan jag springa alla 4Deserts istället :cool:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Instämmer, skimrade fint mot ljuset.

Ola hänger inte med i mitt tempo ;) Skämt åt sido, hade varit riktigt häftigt att hänga på någon av hans expiditionsresor. Åka skidor till nordpolen hade jag inte bangat på om det inte vore att det kostar 350k... För de pengarna kan jag springa alla 4Deserts istället :cool:


Dessutom ska du ju springa med en KS-klocka på armen! :D
 

joh.jonsson

Panerai
Såg dunder ut det där! Har S&S möjligen något utbytesprogram. Skydiver mot landsort? Den är såå jäkla fräsch!!! Dör lite varje gång jag ser den haha
 
Topp