• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sjöö Sandström D1 Landsort. Prisbump 19/8

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Hej alla glada,

Prisbump 19/8. 18 000: -

Jag säljer nu min D1 Landsort som är inköpt av mig i april i år.
Jag har använt den mer eller mindre varje dag sedan dess så det finns några smårepor på spännet från skrivbordsäventyr m.m. Lite för små för att jag ska lyckas få med dom på bild. Utöver det så är den i nyskick.
Anledningen att jag säljer den är för att jag helt enkelt saknar datum alldeles för mycket. Om det skulle komma en Landsort med vänsterkrona och datum så skulle jag utan tveka köpa den...
Alla tillbehör finns självklart och värderingsintyg medföljer.

Jag gör helst affären f2f men kan även skickas. Ingen retur då klockan är under garantins skyddande vingar.
Klockan finns i Stockholm/Nynäshamn.
Jag vill ha 18 000: - (20.000) (22.000) för den och betalning görs enklast via Swish. Om vi har samma bank så fungerar banköverföring också.

Om det önskas så kan jag självklart ta mera foton.

Ha en bra dag!

/ Micke

IMG_1365.jpg
IMG_1366.jpg
IMG_1368.jpg
IMG_1369.jpg
IMG_1370.jpg
IMG_1371.jpg

Tack KS för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp