• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandström - officiell nyhetstråd

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hej Felix och Co. Kul att ni startade denna tråd och tar ert engagemang här till en ny nivå. Men var beredda på att det kommer att kräva sin tid. Medlemmarna är mycket aktiva och frågorna kan bli många. Men ni vet att ni har många fans här varav jag och min fru är två. Så, kör hårt och lycka till!!!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Välkomna!
Kul att se er här på forumet som sponsorer.

En liten fråga också. För något år sedan fick jag se en Sjöö Sandström som bars av en officer. Enligt honom var det en modell som bara kunde/fick köpas av soldater på utlandstjänst. Är ert något sol funnits, eller ville han bara vara cool?

När skulle det varit? Har inte hört om något liknande varken bland US eller registerförbanden.

Edit overseas edition, var inte det ett rykte?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kul att ni är här, jag är precis i valet och kvalet gällande att plocka in en landsort till samlingen, vi får se hur det slutar :) Ser fram emot att följa er här.

Mvh
 

meo_swe

Audemars
När skulle det varit? Har inte hört om något liknande varken bland US eller registerförbanden.

Edit overseas edition, var inte det ett rykte?
Nu vet jag inte när klockan var i köpt. Men den skulle vart typ en av femtio klockor. Helsvart vet jag. Såg ev. lite ut som en utc extreme.
Jag såg den kanske 2010 eller 2011.
 
Tack för det härliga mottagandet! Kul att få sådan positiv respons. :)

Precis som några gissat så består vårt aktuella modellprogram av de klockor vi visar upp på hemsidan. Övriga modeller har utgått ur sortimentet. Sedan kan enstaka exemplar finnas kvar till försäljning ute hos våra återförsäljare så om någon är intresserad av någon utgången modell så kan det löna sig att kolla runt bland våra återförsäljare. Det ska också nämnas att vi självklart servar och har reservdelar även till de modeller som inte längre finns i vårt aktuella sortiment.

Ni var också några som undrade lite kring en eventuell limiterad modell av Chronograph Extreme...och vi kan bekräfta att det under en period producerades en limiterad variant med benämningen Extreme Black Professional som såldes till militär personal i utlandsstjänst. Så personen meo_swe träffade for inte med osanning. :)

Återigen stort tack för det varma mottagandet!
 

meo_swe

Audemars
Ni var också några som undrade lite kring en eventuell limiterad modell av Chronograph Extreme...och vi kan bekräfta att det under en period producerades en limiterad variant med benämningen Extreme Black Professional som såldes till militär personal i utlandsstjänst. Så personen meo_swe träffade for inte med osanning. :)

Återigen stort tack för det varma mottagandet!

Tack för ett bra svar! Den frågan har legat i bakhuvudet länge och grott. Kan det vara så att ni har någon bild på klockan?
Än en gång, tack för att ni är här och sponsrar, och att ni gör roliga svenska klockor!
Hoppas vi träffas på någon gtg eller liknande i framtiden!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Proffs!! Sjöö Sandström
20131114_210559_zps93d0b1e1.jpg
 

F-L-P

Panerai
Välkommna till KS!

Landsort och chronolink är riktigt grymma modeller som ligger på vill ha listan. Tycker att det är grymt att ni vågar köra något eget.

/F-L-P
 
Topp