• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjöö Sandström - officiell nyhetstråd

Välkomna, roligt att se er här.

Har en liten fråga också, era nya lokaler på Ringvägen. Har ni showroom där också som man kan komma förbi och titta på utbudet eller är det bara kontor/verkstad? Jag jobba i huset bredvid så funderar på om man skulle ta en sväng förbi någon gång.

Hallå,

Vårat Showroom är under uppbyggnad, men självklart kan du komma hit så skall vi visa dig kollektionen.

Välkommen!

/ Sjöö Sandström
 
Hej,

Kul att några utav er kom på våra visningar i helgen och tack för de fina orden. Självklart skall vi även ha visningar i Stockholmsområdet. Meddelar er om tid och plats när det börjar närma sig.

Fint inlägg om Extreme Professional, tack Aje :)

/ Sjöö Sandström
 
Jag måste ju oxå få vara med och välkomna er hit till klocknördarnas paradis no 1 !!
Nya hemsidan ser kalasfin ut, så grattis till den!
Min Chronilink har hängt med sen 97 och funkar perfekt!
937F582E-62DA-4D25-9454-30A2DBC40629_zpsr7xbuwm5.jpg


Mvh
alias Sjöö Sandström, you know why :)
 

SJ Smythe

Cartier
Var inne och spanade lite på ringvägen igår, mycket trevligt bemötande och jag önskar jag kunnat stanna längre men var tvungen att kila eftersom hustrun väntade. Ska dra förbi igen snart för att klämma och känna lite. Ser fram mot att veta mer om vad det är för nytt urverk på gång!
 

Simola

Omega
nice! ska bli kul att få se hela klockan. Tunn dressare, ca 9-12 mm? Croco strap och guld.
Intressant att se vilket verk som sitter i.
 

Simola

Omega
Ok, intressant Denke!
Finns ett Tourbillon verk som ser mkt fint ut.

Häftigt om det är ett ur med avancerade komplikationer tex tourbillion, månfas, day-date, perpetual cal. osv
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ok, intressant Denke!
Finns ett Tourbillon verk som ser mkt fint ut.

Häftigt om det är ett ur med avancerade komplikationer tex tourbillion, månfas, day-date, perpetual cal. osv


Jag tror inte att den första nya modellen innehåller så värst många komplikationer…jag tror däremot att det blir en rasande cool klocka!
 
Topp