• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Royal Steel 2017

Oscar900218

Cartier
Hej!
Säljer en ny Sjöö Sandström Royal Steel Classic från 2017. Klockan kommer med den nya champagne-tavlan samt den nya länken med det integrerade låset. Klockan mäter 36mm vilket funkar perfekt som en schysst dressklocka enligt mig. Klockan är uttagen i juni och är sedan dess använd ett fåtal gånger vilket innebär absolut nyskick! Klockan kommer med alla tillbehör som följde med vid köpet. Pris: 16tkr, nypris 18600kr. Bytesvärde 16tkr, byter gärna mot en skyracer (eventuell mellanskillnad kan diskuteras från mitt håll) men andra förslag går också bra.
Retur: enl ök.
Om klockan ska skickas så betalar köparen för frakten.
Alla bilder utan första bilden är tagna från Sjöö Sandström för att påvisa hur fantastisk champagne-tavlan är. Då klockan är i nyskick representerar även bilderna skicket på min klocka. Skickar även med ett svart förkläde sponsrat dels av Sjöö Sandström från ett av deras event tidigare i år.:)
Tack KS för annonsplats :)
IMG_2556.JPG

IMG_2732.jpg

IMG_2767.jpg

IMG_2768.jpg

IMG_2769.jpg

IMG_2770.jpg

IMG_2771.jpg

IMG_2772.jpg
 
Senast ändrad:
Topp