• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Royal Steel Classic Diamant-tavla

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hej,

Sjöö Sandström Royal Steel Classic med diamanturtavla. Jag köpte den av första ägaren som enligt henne fick den 2009.

Klockan säljes i använt skick, okänd servicehistorik med mindre märken & bruksspår på länk. Lite nagg i glaset vid klockan nio. Nytt glas kostar 800:- hos Sjöö Sandström.

Tillverkare: Sjöö Sandström
Modell: Royal Steel Classic – Specialbeställd med isad tavla
Mått: 37 mm
Vattenresistens: 100 meter
Urverk: SS GS/ETA 2824-2

Säljes för överkomliga 9000:- (vad jag gav). Nypriset ska ha varit 31.000:- Kommer som full-set med full längd på länken.

Länk till min paketöppning - https://klocksnack.se/threads/paketöppning-en-svensk-påfågel.49366/

Helst F2F, finns vid E18 i Karlskoga & väntar. Kan skickas, står för frakt.
24 h retur om varan avviker från beskrivningen. Jag står för returfrakt om så är fallet.
Byten? Nej. Inget nytt ska in i stället för denna.

Slutsats. Jag fick hybris & köpte en fantastisk klocka vid fel plats, fel tid & fel dag.:bookworm::hilarious:

DSC_0169.jpg
DSC_0174.JPG
DSC_0181.JPG
DSC_0182.JPG
DSC_0192.JPG
DSC_0203.JPG

Edit* - Jag förbehåller mig rätten att göra en pudel, dra tillbaka annonsen & hoppas på solsken efter regnet.
 
Senast ändrad:
Topp