• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sjöö Sandström Worldtimer

greverif

Breitling
Uttagen Hos AD i Norge 23 juni i år. Har serienummer 45 av totalt 100 stycken. Alla boxar, kvitto och papper finns. Jag flippar den vidare då mina ganska stora handleder är lite sugna på en Omega. Jag hittar inga märken på klockan men finns några mycket små bruksrepor på länken som det alltid blir när en klocka använts. Klockan finns i Malmö och jag ser helst en F2F där eller i Ystad men kan skickas om så önskas mot förskottsbetalning. Ser helst överföring via Swish. Finns en mager goodguytråd då jag är ny här och bara har köpt några klockor än så länge.

Retur: Ja om klockan inte skulle motsvara beskrivningen om den skickas, ingen vid F2F då den är under garanti.
Listpriset ligger på 24 700kr.

Pris: 17000kr.

Tyvärr har jag bara tillgång till en kass iphonekamera så vill man inspireras av fina bilder av klockan rekommenderas att se i tråden om klockan istället.
https://klocksnack.se/threads/royal-steel-worldtimer-Årets-första-nyhet-från-oss-på-sjöö-sandström.54310/

Movement: SS G6 (ETA 2893-2)
CASE: Stainless steel, Ø41 mm.
CASE-BACK: See-through case back. Individually numbered.
GLASS: Scratch resistent sapphire crystal with anti-reflective coating.
DIAL AND HANDS: Dial with white super luminova index marks and hands with super luminova.
DIAL: Black.
BEZEL: 24-hour bezel.
BRACELET: Stainless steel, with an engraved logotype on end piece.
WATER RESISTANCE: 100m / 10 ATM
 

Bilagor

  • IMG_0248.JPG
    IMG_0248.JPG
    67.6 KB · Visningar: 626
  • IMG_0249.JPG
    IMG_0249.JPG
    148 KB · Visningar: 630
  • IMG_0250.JPG
    IMG_0250.JPG
    58.2 KB · Visningar: 626
  • IMG_0251.JPG
    IMG_0251.JPG
    91.4 KB · Visningar: 628
  • IMG_0252.JPG
    IMG_0252.JPG
    129.6 KB · Visningar: 645
  • IMG_0254.JPG
    IMG_0254.JPG
    159.8 KB · Visningar: 659
  • IMG_0255.JPG
    IMG_0255.JPG
    137.4 KB · Visningar: 633
  • IMG_0256.JPG
    IMG_0256.JPG
    129.3 KB · Visningar: 631
  • IMG_0257.JPG
    IMG_0257.JPG
    83.6 KB · Visningar: 623
Topp