• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Jag hade hoppas det skulle vart ute nu men tydligen inget datum bestämt när jag frågade förra veckan. Så jag köpte ett enklare canvasband tills vidare. (AW är riktigt bra band så tror du kan känna dig ganska så nöjd med det)
IMG_6977.JPG
Snyggt! Det lyfter verkligen fram det militära arvet lite extra, utöver själva klockan!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vissa av oss funderar på vilken klocka vi ska ha på oss i dag, eller denna vecka, eller om vi ska byta till sommarbandet. Du har ett helsike att bestämma vilken tavla som passar bäst för stunden.
Själv försökte jag komma över tavla nr två. Misslyckades:confused:

Vilka tavlor är det du letar efter? Jag kan ju hålla utkik.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Är det någon som har haft en kolfibertavla i någon Sjöö? Behöver inte vara Chronolink. Skulle gärna se hur det ser ut :)
 

DrDre

Patek
.
 

Bilagor

  • IMG_0127.PNG
    IMG_0127.PNG
    92.1 KB · Visningar: 93
  • IMG_0126.PNG
    IMG_0126.PNG
    88.4 KB · Visningar: 91
  • IMG_0125.PNG
    IMG_0125.PNG
    93.9 KB · Visningar: 91
  • IMG_0124.PNG
    IMG_0124.PNG
    86.1 KB · Visningar: 93
  • IMG_0123.PNG
    IMG_0123.PNG
    92.5 KB · Visningar: 85
Senast ändrad:

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Har en fråga angående bakboett på Sjöö Sandströms automatic. De flesta jag sett ser ut enl följande:
2


Har dock en kompis som har en vars baksida ser ut enligt följande:
IMG_0723.JPG


Kom dessa med olika bakboetter?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Fick förresten höra när jag var inne på Magnusson i Gbg att det läderband som ursprungligen var till Swedish Blonde är gjort av älg! Coolt :)

Hade helt bestämt mig för att den gula tavlan stod på tur, men nu börjar jag vela lite. Kanske gå på klassiskt blått istället eller den isblå med subsekund i samma färg?
De lite mer ovanliga färger som jag har provat att bära klockan med har ju varit kul att ha ett tag, men relativt snabbt har jag börjat fundera på en ny färg. Det hade ju varit skönt att kunna sitta nöjd över sommaren åtminstone :)

fullsizeoutput_b6d.jpeg
fullsizeoutput_b6e.jpeg
fullsizeoutput_b6f.jpeg
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har sjöö Sandström slutat sälja Landsort?
Har dålig koll på S&S men ser inte den på deras hemsida...
 
Topp