• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patron Ur.

image-jpeg.358771
 

dnw

Breitling
2-Faktor
Trevlig säljare, snabba svar och klockan anlände väl förpackad och i toppenskick helt enligt beskrivning!
 

Veratio

Cartier
Köpt en konstig cool tidtagarmanick, stenhård! Snabb, enkel affär, välpackat och snabbt skickat. Mycket nöjd, rekommenderas.
 

J83

Omega
Smidig affär, trevlig kille! 100% Good guy som jag gärna gör fler affärer med i framtiden!
 

Takuan

Omega
Köpte en klocka och fick den postad lunchtid (!) samma dag som jag betalat. Föredömligt packad. Trevlig och allting gick väldigt smidigt! Good Guy definitivt!
 

Nilzén

Cartier
Trodde i min enfald att jag handlat av många Goodguys. Det var innan jag handlade av denne man. Han omdefinierar begreppet "Goodguy". Otroligt trevlig kontakt, snabb o väl packad leverans, och en otroligt fin Citizen Viggen. Min "issued-debut" kunde inte blivit mer lyckad! 1000% GG. TACK!
 
S

stewart

Guest
Köpte en väckarklocka till ett försumbart pris,ändå välpackat och en väl fung.klocka i nyskick,absolut en Goodguy enl.mej!
 
Topp