• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjö Sandström satsar

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tänkte samma sak, hoppas det betyder att siffrorna är svarta och inte röda! Ska bli väldigt spännande att se hur som helst!



Eventuellt, men nog förväntar sig alla mer så då borde de komma med något mer än så! Jag förväntar mig något som kommer sätta Rolex m.fl. i knipa :D
Förväntar man sig inget storslaget, så blir man sällan besviken.
 

Cosmograph

Cartier
2-Faktor
Vad roligt!! Har haft chronographen och utc orc, brorsan har en automatic från 94. Hoppas de lyckas! Och hoppas de satsar 200%
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Roligt, man kanske får ta och stödköpa en. Gick föresten förbi deras nya lokaler på söder nyligen och det ser ganska så lovande ut.
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Gillar landsort och hoppas verkligen på sjöösandström och att dom steppar upp ett steg med inhousverk och ny modell.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nejdå, jag tror inte att det är helt omöjligt. Dessutom hade ett svenskt kvalitetsmärke med inhouseverk varit ett riktigt trevligt inslag bland alla Schweizare, och något roligt att sträva efter ;)

Tror nog klockorna skulle bli för dyra då.......
 
Topp