• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjobedan

Arvin

Omega
2-Faktor
Köpte en Seiko i 3000kr klassen av Sjobedan.
Skicket är som beskrivet och skickades direkt efter betalning, kom välpaketerat.
100% Goodguy
 

Korwax

Omega
Vi har bytt klockor med varandra på distans. Allt var som beskrivet. Bra kommunikation.Väldigt välpaketerat. Trevlig kille! 100% GG.:happyhappy:
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Köpte en kostym i livsstils avdelningen.
Allt precis som utlovat.
Snabbt, smidigt och precis som det ska.
Skulle göra det igen om jag fick möjlighet.
 

jabla

Sarlacc
Han har ansvarat för flera Passarounds jag varit med på, dessutom träffat Face to Face.
Inga problem där så 100%GoodGuy i mina ögon!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Inte gjort affär men...hittade en klocka i närheten av @Sjobedan som hjälpte mig att införskaffa och mötte upp köpare, verifierade klockan, åtog sig att packa den och sända till mig. En otroligt trevlig, snäll och hjälpsam person!

en goodguy ut i fingertopparna!!!
 
Senast ändrad:

Erkkn

Cartier
Köpte en IWC Ingenieur av @Sjobedan och den var i helt i skick med det som utlovats om inte bättre!

Svarade snabbt på kommunikation och skickade allt välpaketerat! En GG, skulle absolut göra affär med honom igen!
 
Topp