• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjstrm

Daruvar

Cartier
Har handlat av den här goda herren. Snabbt lätt och en klocka som stämde helt överens med beskrivningen! En allmänt trevlig köpupplevelse!
 

Adro

Panerai
2-Faktor
kan även jag rekommendera denna kille. affär gjordes på onsdag och dagen efter sitter klockan på armen. mycket smidigt
 

LS

Panerai
2-Faktor
Jag har köpt en Seamaster Professional av Victor. Betalade en onsdagseftermiddag och klockan landade på Posten på torsdagen. Väldigt snabba och trevliga svar på PM. Klockan stämde väl överens med beskrivning och bilder, och skickades väl paketerad med värdefrakt.

Jag är väldigt nöjd med hur affären genomfördes (och ännu mer nöjd över att titta ner på min SMP :) ).
En Good Guy som rekommenderas.
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Köpt en Omega SMP av @sjstrm ! Nöjd som få! Trevlig kommunikation, snabb frakt, riktigt fin klocka! Tveka inte att göra affärer med Victor :) 100% goodguy.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Genomfört ett mycket lyckat byte med herrn, och förutom att visa sig vara en supertrevlig TS så leverades allt utan konstigheter. Good guy 100 % :).
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Har sålt en jacka till sjstrm, inga problem alls och pengarna swishades redan innan jag skickade jackan. Inga konstigheter alls.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Köpt en omega Speedmaster av @sjstrm och allt var enligt beskrivning och väl inslaget,klockan på armen dagen efter betalning. 100% GG
 
Topp