• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjukligt beteende !?!!

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ja då gjorde man det igen , bara sådär ... Helt som väntat kollar man på klockor i alla lägen, denna gången på flygterminalerna inför Thailand trippen. Å visst fan ploppar det upp något man vill ha , precis när tajmningen är som sämst dvs på flygplatsen 1 min innan boarding !

Pass och mobil i handen .... fan snart min tur, 100000 tankar i huvudet.

Väl ombord på planet och efter 3 snabba samtal måste jag bara köpa den känner jag! Hur ostabilt än läget egentligen är dels att jag sitter på min plats i flygplanet å tittar ut medan planet rullar fram till position inför start dels att jag inte kan adressera klockan hem eftersom jag ska på semester. Men värst av allt swisha över en alldeles för hög summa pengar till okänd människa eftersom jag inte har någon annan chans att lösa köpet i detta fall eller kunna kolla upp bakgrunds check på säljare pga av tidsbrist haha

SWISH....... Planet är i luften likaså mina pengar Ångest big time!!!!

Beställer in en öl stänger av telefonen och mår uppriktigt ganska dåligt, tjejen tittar på mig som om jag är helt jävla dum i huvudet................tänker efter lite. Hon har helt rätt!!

Fan *skämms* en stund, knäpper min öl och typ halsar den...Sen försöker jag bara somna
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Vad är det för sjukligt med det? Håller med tidigare talare, det låter ganska så normalt :angel:
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Man kan ju bara med att posta sådana här inlägg på ett klockforum där folk är förstående. Annars blir man ju en dålig människa [emoji12] ...
Åh precis som user: Peddjy säger....Man lever bara 1 gång det är en härlig livsinställning !
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Låter väldigt standard!
Nu är jag sugen att se vad det blir :D

Åh för att göra slutet gott på denna händelse så kan jag meddela att jag adresserade klockan till min urmakare, han fick ett paket som innehöll en klocka. Lyckligtvis stämde ref nr , caliber åh allt de där som ska stämma !!

Här kommer ett par bilder, men ska ta några egna sen när jag kommer hem från Thailand ! Å givetvis ett handledsskott [emoji4]

Omega seamaster ref 105.004-64 från 1962 , med de sköna caliber 321 urverket !
ImageUploadedByTapatalk1417404491.930104.jpg

ImageUploadedByTapatalk1417404508.078785.jpg

ImageUploadedByTapatalk1417404518.521286.jpg

ImageUploadedByTapatalk1417404529.413397.jpg
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Skönt att du inte kastade pengarna i sjön, och skulle det hända i framtiden kan du ju alltid ta med dig din nya bekantskaper ner i djupet
 
Topp