• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjukligt beteende !?!!

vonhall

Rolex
Riktigt fin klocka! Det är något speciellt med äldre kronografomegor! För övrigt en klocka som man inte kan förlora pengar på :)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Såg en mer eller mindre likadan hos Beso för någon vecka sedan. Den är kanonsnygg! Grattis :)

Jag vet att de fanns en där , fick katalogen för sent vid de senaste utskicket.
Den damp inte ner i brevlådan förens 15:45 kollade igenom snabbt men insåg att jag inte skulle hinna eftersom han stänger 17.

Va där 7 min över öppning på tisdag, då va Omegan och guld Iwc som jag va sugen på redan sålda :(

Men ska jag va helt ärlig så är seamastern jag hittade mycket mer clean , och snyggare plus mycket billigare. Så de va bara tur att besos blev såld, men guld Iwc ....shit va fin den va fick klämma på den tyvärr :) men men
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Jag fick klämma lite på den och jag kan berätta att den va väldigt fin. Dock så har du helt rätt angående att den du hitta är både mer clean och säkert mer "prisvärd" då det kändes ganska saftigt med det priset beso begärde :)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt stort grattis! skall du jaga rätt på en länk eller köra på läder?

Vet inte riktigt , älskar länkar pga dess bekvämlighet etc.
Men just på denna är nog läder snyggast. Men har inte bestämt mig riktigt... svårt val. Om jag känner mig själv kör jag nog läder sen kommer jag tycka det är meck att knäppa, flärpen som blir över blir för lång etc. Sen blir det länk i slutändan iaf [emoji4]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt fin klocka! Det är något speciellt med äldre kronografomegor! För övrigt en klocka som man inte kan förlora pengar på :)

Exakt ! det måste man också ha i beräkningarna när flippsjukan tränger på [emoji12]

Man ska aldrig gå back på ett köp ! Svårt att leva efter den filosofin bara , men jag är ganska nära verkligheten iaf med mina köp å sälj [emoji2]
 
Topp