Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Skönheten hos LCD display

Diskussion i 'Vintage' startad av Dubbelgubben, 10 september 2015.

1. Dubbelgubben
    Trådstartare

Dubbelgubben Torpare

Funderar på om det finns fler än jag som sett att vissa typer av LCD displayer kan vara extremt vackra. Tänker främst på äldre LCD. Jag har en Heuer Chronosplit LED/LCD där man verkligen ser att de svarta siffrorna flyter högt över en sjö av något som ser ut som grå krossad blankis.

Är jag ensam om att ha reflekterat över detta och är det något vi kommer se mer av när folk börjar samla mer digitalt/solid state?

6r15c gillar detta.
  2. Tripeiro.

Tripeiro. Friends of KS

Lägg gärna in några bilder. Om det går att fånga på bild dvs.

6r15c gillar detta.
  3. Dubbelgubben
    Trådstartare

Dubbelgubben Torpare

Ok, tänkte att jag borde göra det, tror att det kommer gå. Lite spännande, tror ingen har gjort det i närbild förut. Bortrest över helgen men sen skall jag försöka!

6r15c gillar detta.