• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Skönheten & Odjuret"

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Vilken som är "skönheten" respektive "odjuret" är upp till betraktaren... ;) Men visst är det coolt att så lite har hänt på nästan 40 år!

uhu9y6y4.jpg


qege9y4y.jpg


9ahaju2u.jpg
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Roligt att se det är blandade åsikter kring vilken man verkar föredra. Själv är jag kluven. Båda två känns som keepers. Är det början på den klassiska KS-sjukan? Rolexomani?
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Hulken utstrålar ju pondus om något. Vintage sliten sub är väl ganska trist? (Hehehe)
 

Sond

Patek
Väldigt lite har har hänt. Tydligast är att de försämrat boetten..:rage: Annars har jag också börjat snegla på en Hulk. Men ska försöka bearbeta det under några terapisessioner..:rolleyes:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
In med tandskyddet, snart kommer smällarna:)
Rekommenderar dig att prova både välbevarade vintageklockor och modernare diton, kommer leda till många insikter.. tror jag.
Var ironisk ;) uppskattar vintage med men tycker Hulken är fetare. Klämt på en del vintage och uppskattar nästan alltid den nyare versionen mer

Däremot dressare tycker jag med fördel ska vara vintage
 
Topp