• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ska jag slå till på denna Certina Revelation?

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har snöat in på Revelation bl.a efter att ha sett @Goose nästan överdrivet fina klocka.
För att ta det kort: Jag kan få köpa denna för 1500:-
Oservad och vad jag kan se, orörd även för övrigt.
Ska jag slå till? Är priset så bra som jag tror?

SAM_0044.JPG



SAM_0045.JPG
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Den ser finare ut än vad min gjorde innan Antikurmakaren la sina helande händer på den. En service och nytt plexi så skulle den bli helt fantastisk. Se bara till att länken är tillräckligt lång. Misstänker att det är svårt att hitta fler länkbitar.
 

Martin Lovasz

Audemars
Ser inga sprickor i glaset så lite Polywatch och 5 minuters polerande kommer göra glaset som nytt och man kan alltid sätta på en förlängare på låset för ett liten slant.

Revelation modellerna är eftertraktade så frågan är nog mer om man skall missa tillfället än att priset kunde vara någon hundring billigare. :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Den ser finare ut än vad min gjorde innan Antikurmakaren la sina helande händer på den. En service och nytt plexi så skulle den bli helt fantastisk. Se bara till att länken är tillräckligt lång. Misstänker att det är svårt att hitta fler länkbitar.

Ser inga sprickor i glaset så lite Polywatch och 5 minuters polerande kommer göra glaset som nytt och man kan alltid sätta på en förlängare på låset för ett liten slant.

Revelation modellerna är eftertraktade så frågan är nog mer om man skall missa tillfället än att priset kunde vara någon hundring billigare. :)
Jag frågade om länken och fick till svar att den skulle passa en skogshuggare. Jag är ju en datanörd så då går det nog bra! Priset är inget att bråka om, jag slog till!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Farbrorn har varit bortrest och är inte så mobil med sitt mailande(rätt skönt egentligen).
Han kommer hem i morgon och då förväntar jag mig att få ett mail. det var ju med länk så jag tycker opriset kändes rätt.
 
Topp