Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ska till södra tyskland, värt att åka över till Schweiz?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Harman Kardon, 30 juni 2016.

1. Harman Kardon
    Trådstartare

Harman Kardon Stadsbo

Ska bila till södra Tyskland i sommar, samtidigt som jag är väldigt sugen på att köpa en ny klocka. Är klockor generellt sätt billigare i Schweiz? Eller i Tyskland? Förstår ju att det kanske inte finns någon statistik på detta och att det skiljer mellan dem olika märkena, men ni som varit i Schweiz eller i Tyskland, är klockor billigare där?

Tacksam för all hjälp, önskar er en trevlig helg i förväg! :)

2. krämbulle

krämbulle Friends of KS

Eftersom Schweiz inte är med i EU så bör man skatta på klockor köpta där.

Därmed inte så billigt att handla där.

Däremot trevligt att botanisera klockor där nere då utbudet är enormt på rätt ställen.

3. Harman Kardon
    Trådstartare

Harman Kardon Stadsbo

Är det billigare i Tyskland tror du?

Ja det vore mycket trevligt! Lär göra det om det blir att jag åker över! :)

4. Harman Kardon
    Trådstartare

Harman Kardon Stadsbo

Ber om ursäkt till Admin, kom på nu i efterhand att jag skulle postat den här tråden i Köpguider istället. Ni får ursäkta mig!

5. Juhniel

Juhniel Torpare

Min pappa var i Geneve och kollade på klockor för en vecka sedan. Han är inte direkt expert på priserna men han sa att det inte lönar sig att köpa i Schweiz för tillfället tyvärr. Det är vad jag har hört från min far iallafall!

Mårtenssons ur Brookfield