Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Skapliga smart watches

Diskussion i 'Diskussion' startad av johpe, 27 februari 2015.

1. johpe
    Trådstartare

johpe Bonde

Från:
    Östergötland
    yonsson och Lowe92 gillar detta.
  2. nissehult

nissehult Friends of KS

Det låter som ett utmärkt alternativ till de som gärna vill gå omkring med ett "aktivitetsband" a'la Fitbit och samtidigt ha något snyggare på armen. Mitt problem med de "smarta" klockorna är batteritiden. Det känns som att den skall ligga på minst en vecka i alla fall innan jag skulle börja bli intresserad.

3. Spindel

Spindel Biskop

Håller med till fullo, är övertygad att det kommer inom ett par generationer.

4. Molle

Molle Kambei Kobra Kai

Verkar ju som de där MMT-baserade skall 2 års batteritid.

5. nissehult

nissehult Friends of KS

Ah, ok. Ingen aktiv skärm då antar jag? Jag har inte googlat klockan direkt, men en telefon behövs för att visa all info skulle jag väl tro då. Om nu batteritiden är två år så borde man kunna skippa "extern" laddning helt och hållet och istället låta en rotor eller liknande driva elektroniken, eller solceller aäla Eco-drive.

Mårtenssons ur Brookfield